den värsta helgen på länge.

Hej. Jag har varit sjuk e x a k t hela helgen och det har varit så enormt deppigt att ni anar inte. Vaknade upp i fredags efter en fruktansvärd febernatt och tvingade mig själv till skolan eftersom vi skulle ha ett sista examinerande seminarium i praktik-kursen. Minns knappt något av de två timmarna vi satt där och diskuterade, spännande. På kvällen kom iallafall mina föräldrar och bjöd på smörgåstårta och det bästa av allt var att de hade med sig min finaste Alice som skulle flytta hem igen efter en månad. Resten av helgen har jag legat i soffan med en en tröstande hund bredvid, tittat på tusen filmer och sovit om vartannat. Försökt dricka och äta något men har i princip inte fått behålla någonting. Så värdelöst. Även om jag har betydligt mer energi idag så är det fortfarande inte helt bra men jag ska försöka gå på en kursintroduktion idag för jag hatar hatar hatar att missa första dagen på nya saker.
 
Två fina saker är iallafall att jag fick choklad och ett alla hjärtans dag kort av mamma i fredags och att Maria ryckte ut som sjuksköterska och handlade till mig när jag knappt kunde stå upp i lördags. En kan ju böla för mindre.
 
 

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Nu tror jag att vändningen har kommit och du blir frisk igen! Förstår att det har varit en riktig pärs! Kram mamma

2014-02-17 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0