I can't explain and I won't even try

 
Hej. Jag har haft en riktig långhelg, sedan i torsdags har jag varit ledig vilket ju är extremt lyxigt. Hälften av tiden har jag varit hos mina föräldrar i Tomelilla och sedan åkte jag hem till Malmö igen och har varit på mellomiddag hos Qu och igår hade jag en lugn söndag i soffan.
 
Så nu är jag minst sagt redo för måndag och vardag igen. Veckan börjar med en lång föreläsning i skolan och sedan blir det nog ganska hektiskt eftersom vi ska bli examinerade i början av nästa vecka och jag har inte tillgång till all kurslitteratur än. Hoppas att jag slipper sitta hela helgen och plugga, men det lutar åt det för just nu. Nåja, det löser sig. Nu ska jag hoppa på cykeln så jag inte kommer försent, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0