en lägenhet full av blommor.


I lördags fick jag tre buketter med tulpaner av Maria, Anne, Linnea och Essie. Hur fint. Jag har blandat färgerna och ställt en bukett på soffbordet.


På köksbordet står två buketter.


Förutom tulpanerna är lägenheten full av massa andra blommor just nu. Som ett bonsaiträd i fönstret.


En amaryllis som har överlevt sen julen. Fråga mig inte hur. De tre fina vaserna/burkarna med insekter på fick jag förresten i julklapp.

 
Och på soffbordet står också en hortensia som jag fick av mamma för ett tag sedan. En borde alltid ha massa blommor i sitt hem, jag tror på riktigt att det gör en lite mer lycklig. 

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Är helt övertygad om att man mår bra av blommor! Man skulle unna sig det lite oftare!

2014-01-21 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0