första dagen på praktiken.

 
Idag har denna stackars (nåja...) studenten befunnit sig på sin första praktikdag mellan 9-16. Gissa om en är trött nu efter alla intryck och efter att ha gått opp i ottan. Har iallafall haft en väldigt bra första dag i Lund med min fantastiska handledare och känner mig pepp inför de närmsta fyra veckorna! Det största minuset är dock att Alice måste vara hos mina föräldrar under veckorna eftersom jag är borta för många timmar för att hon ska klara sig själv, så nu saknar jag henne tokmycket. Men fyra veckor går fort.
 
Nu längtar jag tills klockan slår nio för då känns det okej att bädda ner sig i sängen, titta på ett färskt avsnitt Girls och sedan somna bums.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Fyra veckor går fort när man trivs och har kul! Lovar göra allt för Alice! Snart är det lördag och då ses vi och då vet jag en liten vovve som kommer bli tokglad av att träffa matte igen! Kram mamma

2014-01-21 @ 07:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0