goals: be happy

bildkällor via pinterest

Helgen har varit lugn, så väldigt lugn. Igår var jag på morgonyoga med Maria och förutom det har jag tittat på serien bomb girls (se!), fått cykelpunktering och fått det reparerat, fixat i lägenheten, tagit promenader med Alice, tänkt på vad jag vill göra iår, lagat mat och börjat på en hemtenta som ska vara klar om två veckor.

Jag kände mig stressad innan jul och trodde inte att jag skulle hinna slappna av under julledigheten. Men det har jag verkligen gjort. Och jag har hunnit göra i princip allt som stod på min ledighetslista, förutom att rensa mejlen men det tänkte jag ta tag i under kvällen. Detta får bli sista lediga dagen fastän jag inte ska till skolan förrän på torsdag. Imorgon ska jag komma igång med träningen och fokusera mer på plugget än fiktiva tv-världar. Det blir bra.

Kommentarer
Postat av: maria

dina såna här inspirationskollage är något av det bästa med din blogg! nu tar vi tag i det här året. <3

2014-01-06 @ 09:42:20
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0