lördagskvällen


Igår hade jag bjudit in ett knippe fina personer och därför började kvällen med att jag lagade mat.


Det var lite av italienskt tema, som ni ser.


Dukade med fågelservetter.


Gott rödvin, tips tips.



När gästerna kom serverade jag förrätt som bestod av bröd stekta i olivolja och vitlök med vitlöksfärskost, körsbärstomater och basilika.


Och till huvudrätt blev det pastagratäng!


Essie var där.


Linnea.


Anne.


Och Maria.


Vi åt tills vi storknade och drack rödvin.


<3


Min lilla gulleplutt.


Till efterätt blev det vaniljkesella blandat med naturell yoghurt varvat med crumble och jordgubbar. Japp, det var gott.


Sedan tittade vi på P3-guldgalan.


Bad dem göra något gulligt.


När jag bad dessa göra något gulligt fick jag se detta.... Gulligt :)


 
Resten av kvällen lyssnade vi på beyoncé, spelade massa lekar och hade en alldeles strålande lördagskväll. Tack fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0