reflektioner en onsdagskväll i januari

Kommer hem halv åtta efter en dag av praktik och barnpassning och hoppar direkt i duschen för jag vet att jag inte kommer orka duscha imorgon när klockan ringer lite innan sju. Dagarna blir både längre och på något vis kortare under praktiken till skillnad från skolan. Jag har haft väldigt svårt att somna om kvällarna hittills fastän jag är så trött att jag vill dö lite, så idag har jag undvikit att powernappa när det har funnits något litet tillfälle för det och hoppas att det ska hjälpa. Nu ska jag äta sen kvällsmat, titta på Sveriges mästerkock, Mia på Grötö och förbereda mig inför den första lektionen imorgon som jag är ansvarig för. Imorgon är det torsdag och snart lördag och då får jag äntligen pussa på min lilla lurvboll igen.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Ja det är tuffa dagar men du får komma hem till Tomelilla i helgen och vila upp dig och mysa med Alice! Kram mamma

2014-01-23 @ 07:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0