utförsäljning på Calypso, lunch på Sugar Ditch och snöbus i Tomelilla.


I lördags mötte jag upp Maria för att gå på vintagebutiken Calypsos utförsäljning med femtio procents rabatt! Tusen människor på en väldigt liten yta men jag fyndade iallafall två klänningar, två brickor, ett fat, en ring och ett par örhängen. Mycket bra.


Maria hade klippt håret på morgonen och var smashing!


Sedan promenerade vi bort till Sugar Ditch för att äta lunch. Det är nämligen en av sakerna som står på vår bucket list 2014, och det blev också första saken vi bockade av.



Jag åt en vegetarisk burgare med fårost och tzatziki och massa annat. Sjukt gott.

Sedan vinkade jag hejdå till Maria och hoppade på tåget till Tomelilla. På kvällen gosade jag så mycket det bara gick med min älskade älskade Alice, hälsade på mormor och morfar och hämtade mina föräldrar på en middag.


söndagen busade vi i snön innan jag fick skjuts till Malmö av mamma.

 
Vi åkte till Ikea och jag fick ett nytt påslakan som kanske känns lite juligt men jag tycker det passar bra nu ändå. Resten av söndagen stod det tvätt, städ och planering av lektion på schemat, och det var den helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0