födelsedagspresenter del 1

födelsedagspresenter!födelsedagspresenter!

Ett skepp kommer lastat med några födelsedagspresenter som jag fick när jag fyllde år i juni! Bättre sent än aldrig, eller hur?

Av mina fina föräldrar fick jag bland annat en guldsax och en tändsticksask från HAY. Älskat't.

födelsedagspresenter!

Varje år får jag lägga en mastodontbeställning på böcker som jag sedan får i present och i år blev det följande:

Egenmäktigt förfarande - en roman om kärlek av Lena Andersson, Sex and the mammaliv av Hannah Widell, Cirkeln och Eld av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren, Det handlar om dig av Sandra Beijer och Det andra könet av Simone de Beauvoir.

födelsedagspresenter!födelsedagspresenter!födelsedagspresenter!födelsedagspresenter!

Och så fick jag Boken om Mademoiselle Oiseau med illustrationer av ljuvliga Lovia Burfitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0