picknick med Maria i parken

picknick med Maria i parken!

Igårkväll fick jag sällskap av Maria i parken som är precis utanför där jag bor och så kalasade vi på detta ovan, falafelsallad som jag hade förberett. Det blev helt sjukt gott! Blanda falafel med ruccola, sojabönor (min nya besatthet), tomater, gurka, cashewnötter, rödlök, fetaost, granatäpplekärnor och vitlökssås = magiskt.

picknick med Maria i parken!picknick med Maria i parken!

Vi hade inte setts på länge (jämfört med hur ofta vi brukar ses) så det var fint att dela en sommarkväll tillsammans.

picknick med Maria i parken!

Vi drack cava som jag fick av Maria i födelsedagspresent.

picknick med Maria i parken!picknick med Maria i parken!

Och hade det himla fint i några timmar med två av mina absoluta favoriter.
 

Och så jag och min bebis genom Marias lins <3

Kommentarer
Postat av: maria

du är världens finaste! älskar dig!

Svar: älskar dig! <3
Sandra Berg

2014-07-24 @ 20:49:37
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0