vecka 25.

Hej! Äntligen en lugnare vecka fastän jag fortfarande känner stressen i halsgropen. Tar väl några dagar att slappna av, antar jag. Helt galet att jag har hunnit med att fotografera två bröllop, åka till paris och firat födelsedag med släkten sedan jag fick sommarledigt från skolan för två veckor sedan. Inte som att denna veckan blir tråkig heller, jag fyller år och så är det ju midsommar!

Nu ska jag göra kaffe och sätta igång med storstädning, lägenheten är i fullkomligt kaos och jag tror att jag kommer bli betydligt lugnare när det är lite mer organiserat härinne. Och i eftermiddag ska jag börja redigera bröllopsbilderna! Eftersom det lär dröja några dagar innan jag visar er parisbilderna, kan ni gå in på marias blogg och titta på hennes fina bilder från resan! Längtar redan tillbaks.
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

<3

2014-06-16 @ 19:12:37
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0