glimtar från en måndag

glimtar från en måndag

I måndags vaknade jag, efter att ha snoozat en halvtimme, och var så vansinnigt trött.

glimtar från en måndag

Spår från lördagen.

glimtar från en måndag

Gjorde iallafall frukost och kaffe att ta med.

glimtar från en måndagglimtar från en måndag

Och så hoppade jag på cykeln till skolan. Just nu lånar jag Marias cykel eftersom min blev stulen förra veckan :((( Så sorgligt och onödigt.

glimtar från en måndagglimtar från en måndag

Det låg en magisk dimma över stan.

glimtar från en måndagglimtar från en måndag

Efter två timmar i skolan cyklade jag hem igen och då hade det miinst sagt klarnat upp.

glimtar från en måndagglimtar från en måndag

Snart blommar körsbärsträden. Åh.

glimtar från en måndagglimtar från en måndagglimtar från en måndag
 
När jag kom hem åt jag en smoothie och avokadomacka till lunch och ägnade resten av dagen åt plugg och balett på kvällen. En vanlig och inte så märkvärdig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0