bra post

onsdag

Idag fick jag sjukt bra post! Bland annat ett inbjudningskort till min favorit som fyller två år och ska ha kalas. Galet att hon börjar bli så stor.

onsdag

Och så fick jag ett brev där det stod att jag hade fått ett stipendium på 3000 (!!!) kronor från Malmö Högskola!

onsdagonsdag
 
Det firade jag med ett glädjeskutt och några skivor melon innan det var dags att plugga vidare igen. Nu har jag läst igenom all litteratur (!) som vi har till tentan och ska bara sammanställa alla anteckningar när jag kommer hem på lördagkväll och sedan börja nöta nöta nöta. För jag tänker minsann klara av den där tentan om jag så ska behöva plugga dygnet runt innan (vilket det känns som att jag har gjort de senaste veckorna).

Nu ska jag packa färdigt och imorgon bär det av till Göteborg för lite välbehövlig ledighet med min finfina mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0