my perfect day has nothing to do with the weather or what i'm doing. my perfect day is whenever i'm with you.

Jag har haft en helt magisk helg och träffat flera av mina bästa personer. En extrem kontrast till den dåliga starten på veckan, med andra ord.

På fredagen var jag först i skolan några timmar och pratade om allt annat än vi skulle i vår lilla grupp, kanske lite slöseri med tid men väldigt trevligt. Efter lunch mötte jag upp fina Ellen, min gamla bästis från mellanstadiet. Vi åkte hem till mig och fikade, pratade, gosade med Alice och drack vin innan vi skildes åt. Det är så extremt fint att det kan gå ett år sedan vi sågs sist men att det känns helt naturligt att träffas ändå.

världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!

Jag mötte sedan upp Linnea för att äta falafel innan vi gick till Anna där Maria också väntade.

världsbra fredag!

Anna och hennes pojkvän Johan har precis flyttat in i en helt underbar lägenhet.

världsbra fredag!

Så det skulle vi såklart skåla för.

världsbra fredag!världsbra fredag!

Linnea och Maria.

världsbra fredag!

Anna.

världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!

Skål!

världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!världsbra fredag!

Resten av kvällen åt vi chips, spelade spel, drack vin, lyssnade på musik och skrattade. Tacksamheten över att få ha dessa personerna i mitt liv.

partners in crime

På lördagen tittade jag på Harry Potter med min kusin Frida och på kvällen cyklade jag och Alice till Maria för att titta på Eurovision song contest. Gav min bästa bästis ett brytarmband där det står partners in crime. För att hon är min allra bästa partner in crime.

Avslutade sedan helgen med söndagsfrukost och promenad i pildammsparken med mamma och på kvällen tittade jag på Sunes sommar och blev nostalgisk. Ingen söndagsångest så långt ögat kunde nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0