sjuttontimmarsfesten.

valborg!

Världens bästa valborg började med att klockan ringde halv sju och så var vi i Lunds stadspark klockan åtta på morgonen. Här knäcker Linnea den första ölen!

valborg!

Vi var inte ensamma. Tydligen hade det varit 30 000 personer i parken denna dagen, galet.

valborg!

Qusingen.

valborg!

Vi hade med oss knytisfrukost och åt mackor, pannkakor, jordgubbar, kladdkaksmuffins, potatissallad och massa annat gott.

valborg!

Bubbeldags.

valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!

Skål!

valborg!valborg!

Njuter som ni ser.

valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!

Ljuvlig start på dagen.

valborg!valborg!

Maria satt på min högra sida och glittrade, som vanligt.

valborg!valborg!valborg!valborg!

En gullis.

valborg!valborg!valborg!valborg!

Linnea och Essie.

valborg!valborg!valborg!valborg!

Vi satt mitt i solen och det var helt galet varmt. Sommar!

valborg!valborg!valborg!valborg!

Gulliga.

valborg!valborg!

Dans.

valborg!valborg!

Och kärlek.

valborg!valborg!valborg!valborg!

<3

valborg!valborg!

På eftermiddagen tog vi tåget tillbaka till Malmö, köpte lite mat och satte oss på Marias balkong.

valborg!valborg!

Finfint sällskap.

valborg!valborg!

Jag och Maria delade på en flaska av Hannah & Amandas rosévin.

valborg!valborg!valborg!

Blåste bubblor.

valborg!valborg!valborg!

Resten av kvällen spelade vi jenga och hade allsång till Håkan Hellström innan jag i sällskap av Linnea och Essie började gå hemåt vid midnatt med ett snabbt stopp för lite mat. Efter sjuttontimmarsfesten somnade jag så fort jag lade huvudet på kudden och det var en i raden av det fantastiska konceptet valborg.

Kommentarer
Postat av: P

Hur är Perfect Day-vinet? :)

Svar: Jag tyckte inte det var så jättegott, smakade som surt vitt vin haha. Men gillar man vanlig rosé så är det nog gott! (Jag gör inte det)
Sandra Berg

2014-05-01 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0