and I will be nowhere if not with you.

bildkällor via pinterest
 
Då var det dags för vecka 47 och andra veckan på praktiken! Den ser ut såhär: 

- Idag har jag haft ansvar för min första lektion! Det blev en religionsintroduktion om hinduismen, vilket var väldigt kul men lite pirrigt såklart eftersom det är första lektionen för denna praktiken. Men det gick bra! Och så har jag dansat balett som vanligt på måndagskvällarna och druckit thé framför finalen av kockarnas kamp. Nu ska jag kasta mig i sängen och titta på säsongspremiären av Historieätarna (!!!) innan jag somnar. 
- Imorgon har jag sovmorgon vilket ska bli helt underbart och på kvällen ska jag på flex med Maria. Känner att jag kommit in i ett träningsflow nu vilket känns väldigt härligt! 
- Onsdagkväll blir det barnvaktjobb och annars praktik på dagen. 
- Torsdag borde, förutom på praktken, verkligen ägnas åt storstädning av denna kaoslägenheten. 
- Fredagen är den längsta på praktiken, suck. Efteråt åker jag till Tomelilla och myser med min lilla pälsboll fram tills lördagförmiddag. 
- På lördagen åker jag hem till Malmö igen och på kvällen ska vi dricka öl och bowla! Woop woop! Jag och Maria ska träffas en stund innan och göra något som ska bli sjukt kul, men det får ni veta mer om när det är gjort!!! 
- Söndagen är lugn som vanligt. En ganska vanlig vecka utan extraordinära inslag, ganska skönt faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0