sandra och marias podcast avsnitt 1

Här har ni resultatet av vad jag och Maria spelade in innan vi bowlade i lördags - en podcast! Vårt allra första avsnitt som handlar om varför Maria spelar in podden utan byxor, om ångest och dödsångest och om hur svårt det är att svara på frågor från en blogglista. Om vad som är bra och dåligt med svt's tv-program Gift vid första ögonkastet och hur det kan komma sig att jag inte är rädd för någonting. 
 
Skulle bli så himla himla glad ifall ni ville spendera en timme med oss i hörlurarna! Skriv gärna till oss ifall ni har lyssnat och ifall ni vill att vi ska prata om något särskilt under nästa podcast eller vill att vi ska svara på en fråga. Avsnittet blev lite väl långt och ljudet är väl sådär, men det kommer bli bättre jag lovar. Och så kommer den förhoppningsvis upp på itunes inom några dagar, men annars kan ni lyssna via spelaren här nedan. Arrrrh detta är så pirrigt! Men galet kul såklart! 
 
 
I slutet pratar jag om ett youtubeklipp som ni kan titta på här nedan: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0