I didn't change. I just found myself.

bildkällor via pinterest
 
Hej och välkommen vecka 43! En något märklig vecka eftersom jag inte har en endaste sak schemalagd i skolan, men massor att göra hemifrån ändå såklart. Och så ska jag äntligen börja träna efter tre veckors träningsuppehåll! Såhär ser veckan ut: 

- Idag ska jag skriva ihop en seminarietext till genuskursen jag går och ikväll ska jag träna flex soft! Funderar på att lyxa till det med bastu efteråt, åhå. 
- Imorgon ska jag börja med min inlämningsuppgift till genuskursen och på kvällen ska jag på origamikurs hos Formfröken! Det är fantastiska Up the wooden hills som kommer och lär ut hur en viker olika origamifigurer. Så nu tänkte jag bli proffs! Ska bli så kul men lite läskigt eftersom jag ska gå själv, men jag har bestämt mig för att göra läskiga saker emellanåt och det kommer säkert gå bra. 
- På onsdag står det bara hemmaplugg på schemat. Då ska jag börja läsa inför två grupparbeten vi ska göra i skolan den närmsta tiden. Under dagen tänkte jag även lämna några påsar med varma kläder till hemlösa eu-migranter i Malmö. 
- Torsdag blir det tvätt och fortsatt plugg. 
- På fredag ska jag åka till Tomelilla för att träna med Gitta och på kvällen ska vi fira pappa med släkten. 
- Lördagen är än så länge ledig. 
- Och på söndagen ska jag äta brunch på Ystads Saltsjöbad för att fira pappa med familjen! Den brunchen ska vara amazing så jag ser mycket fram emot det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0