massa äpplen och hetsplugg för en vecka sedan.

fredag

För exakt en vecka sedan åkte jag till Tomelilla på förmiddagen för att träna en variant av crossfit för första gången, herrejesus vad jobbigt men kul det var! Efteråt åkte jag och mamma ut på upptäcktsfärd och mötte en hårig tjur på vägen. 

fredag

I närheten av Kivik stannade vi till för att köpa äpplen. 

fredag

Och så körde vi vidare mot Kivik. 

fredagfredagfredagfredagfredag

Gjorde en liten avstickare för att fotografera hösten. 

fredagfredagfredag

Så himla fina färger nu. 

fredag

Och så kom vi fram till målet - äppeltavlan i Kivik! Så fin med blommor och bin. 

fredagfredagfredagfredag

En styck fin bil. 

fredagfredagfredag

När vi hade fått nog av alla vackra äpplen åkte vi hem till mina föräldrar igen. 

fredag
 
Och så satte jag mig vid köksbordet med kaffe och ett tomt worddokument som skulle fyllas med en inlämningsuppgift till genuskursen jag går just nu. När jag började vid fyra hade jag alltså inte skrivit ett ord, tjugo minuter innan deadline vid midnatt hade jag skrivit tre sidor. Phue. Och det var den fredagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0