söndag

söndagspannakorsöndagspannakor
 
Hej och förlåt för den lilla (eller okej, inte så lilla) tystnaden. Livet kom emellan osv. Så himla fint att ni har tittat in varje dag ändå och speciellt glad blev jag över en kommentar om att mina inlägg saknades. Puss! 
 
För exakt en vecka sedan åt jag pannkakor gjorda på bovetemjöl med hallon och blåbär till söndagsfrukost och drack kaffe med mjölk ur en ny liten mjölkkanna som jag hade köpt dagen innan. Ungefär likadant har denna söndagen sett ut, med (banan)pannkakor till frukost, kaffe och ett ganska lugnt tempo. Nu ska jag äta söndagsmiddag framför säsongspremiären av både vampire diaries och once upon a time, peppen på det alltså. 
 
Är lite ambivalent till det här med bloggande. Jag vill verkligen ha en blogg där jag kan visa mina bilder och skriva om sådant jag tycker om. Men samtidigt har jag inte riktigt tiden längre att göra ordentliga inlägg ofta, och även om jag vill skriva varje dag så hinns det liksom inte med. Så jag tänkte höra med er om vad ni tycker. Ska jag uppdatera lite mer sällan med mer ordentliga inlägg eller oftare med varierande kvalitet? Ni får hemskt gärna berätta för mig om vad ni gillar här på bloggen också, om ni vill att jag ska skriva mer om något och vad som är bra och så. Hade varit superfint om ni ville skriva ner lite av era tankar om det! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar din blogg! Förstår att det tar mycket tid, men sluta för guds skull inte! Du är en av mina absoluta favoriter och jag blir alltid så himla glad när du uppdaterat - även om det dröjer länge mellan gångerna. Det är så mysigt att få en inblick i ditt liv, få ta del av dina vackra bilder och bli inspirerad till livet i allmänt!

2014-10-05 @ 17:59:17
Postat av: Anonym

som ovanstående, sluta för bövelen inte blogga! det spelar ingen roll på kvaliten det är nog så intressant ändå!

2014-10-05 @ 22:35:35
Postat av: Lovisa Wallin

Det viktiga är att du fortsätter (om du vill såklart) för jag älskar din blogg!

2014-10-06 @ 11:49:11
URL: http://lovisawallin.blogspot.se
Postat av: susanne berg

Klart att du skall fortsätta med din fina och intressanta blogg! Själv har jag nog fått intresset av att se allt det fina av dina underbara foton! Kram min duktiga dotter!

2014-10-07 @ 07:17:34
Postat av: Lina

Nej! Sluta inte! är inne här flera gånger om dagen.. och visst är det tråkigt när det inte uppdateras så ofta. Men det är så kul att få se glimtar det behöver inte vara jättemånga bilder hellre att du skriver lite fast oftare :) Kram

2014-10-07 @ 17:11:13
Postat av: maria

sluta inte!! älskar att se dina bilder och läsa om dina tankar. <3

2014-10-09 @ 10:06:12
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0