en ny tiger i familjen <3

en tiger i familjen <3en tiger i familjen <3

Vi har en ny tiger i familjen! 

en tiger i familjen <3en tiger i familjen <3en tiger i familjen <3

Min bror har nämligen skaffat en till katt och jag fick träffa honom första gången för två lördagar sedan när jag var i Tomelilla och hälsade på. Har aldrig varit så mycket för katter tidigare, snarare varit rädd eftersom jag tycker de är ganska oberäckneliga och otroligt självständiga. Men nu när jag har fått vara med från att de är små och fått lära känna dem när de växer har det förändrats lite. 

en tiger i familjen <3en tiger i familjen <3

Hur kan en liksom inte tycka om något så gulligt? 

en tiger i familjen <3

En till gullis som njuter extremt av sin mjölk. 

en tiger i familjen <3en tiger i familjen <3en tiger i familjen <3
 
Och som hade lite gympa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0