förra veckan genom mobilen

 
Förra veckan gick jag och förtidsröstade rosa! 
 
 
Jag fick ett till tackkort från ett brudpar som jag fotograferade i somras. Så himla fint. 
 
 
Invigde min nya yogamatta på ett yogapass vilket var så avslappnande att jag somnade i slutet. Hoppsan. 
 
 
Hittade nya fina vägar i Kirseberg. 
 
 
Efter en föreläsning om hållbar utveckling på Kranen cyklade jag bort till Green Matmarknad (som ligger supernära) och fyllde på med världsviktiga ting. Nötfalafel, fettucine gjort på soja bönor, kokosolja och världens godaste chokladglass från Lily & Hannahs. 
 
 
Ännu en promenad. Jag och mamma tävlar om att gå 10 mil under september månad, så hepp hepp! 
 
 
Och så har jag gosat med mitt lilla hjärta som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0