vi kan bättre än såhär (jag vet det)

Det var inte med ett lätt hjärta en somnade igår direkt. Lättad över regeringsskifte, men nedsänkt över hur många procent SD fick och att F! inte kom in i riksdagen. Det är så svårt för mig att förstå och hur frustrerad jag än blir så förändrar det ingenting. Men, som så många kloka säger så hjälper det inte att bli nedstämd utan istället måste vi kämpa ännu hårdare för ett varmare och bättre Sverige. Vi måste tro på att det är möjligt. Jag tror att det är möjligt.
 
Idag tar jag det superlugnt i soffan med kaffe för första gången på en vecka (friskhetstecken!) och kurslitteratur så att jag ska kunna dansa balett ikväll. Kom igen nu kroppen, work with me. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0