listen; there´s a hell of a good universe next door: let's go.

bildkällor via pinterest

Inleder veckan med att njuta av solen som skiner in genom det öppna fönstret, fågelkvitter, kaffe, några timmar i tvättstugan och att lyssna på morgonpasset i efterhand (mitt bästa tips till er som inte heller är morgonpigga). Min vecka kommer bland annat innehålla det här: 

→ Jag ska klippa mitt andra Källan-avsnitt och denna gången är det Lisa Marie Andersson (Up the wooden hills) som är gäst! Avsnittet kommer släppas på onsdag nästa vecka. 
→ På torsdag ska vi prata om hedersrelaterad problematik i skolan och på eftermidagen ska vi få lyssna på en gästföreläsare om hur det är att växa upp som muslim i Sverige, om dess utmaningar och möjligheter. 
→ I helgen åker jag till Tomelilla för att hänga lite med mina föräldrar och så ska jag titta på Skånedrill (drilltävling) på lördagen! Jag har inte varit på någon tävling sedan förra året så det ska bli väldigt roligt att hänga hela dagen i en sporthall och få njuta av den grymma sporten. 

Kommentarer
Postat av: ISA

får ett litet inspopirr i magen av dessa bilder! tycker din vecka ser fin ut med :))

2015-04-20 @ 19:23:37
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0