Olle Eksell

affisch från ikea

Såhär ser det ut på min favoritbyrå just nu! Den är min favorit för att det brukar vara så fint ljus på den och så tycker jag att jag hittat en bra färgbalans just här. 

affisch från ikea

Som ni ser hänger en ny affisch uppe, en tändsticksbild som Olle Eksell (som är bakom den kända ögonkakao-bilden) gjort för Ikea! Blir så glad av den, som konfetti liksom. 

affisch från ikea

En lerkruka med den perfekta slitningen som innehåller en monstrera som skjuter i höjden. Har delat på den två gånger, men ingen annan trivs lika bra som den här. Det är kanske platsen som är magisk, får nog testa. 

affisch från ikeaaffisch från ikea
affisch från ikeaaffisch från ikeaaffisch från ikea

Och lite annat som ni redan har sett, tror jag! 

Kommentarer
Postat av: C'est la vie

Jättefin och personlig byrå, Blev speciellt förtjust i balettdansösen i kupan <3

Svar: vad fint, tack!
Sandra Berg

2015-04-29 @ 13:07:26
URL: http://www.cestlavieavecmoi.com
Postat av: Anna María

Magiskt fin byrå! Olle Eksell bilden är så himla härlig. Har för övrigt också en monstrea som verkar trivas himla bra hemma hos mig. Mycket tacksam och fin växt!

Svar: Tack snälla!
Sandra Berg

2015-05-03 @ 19:18:21
URL: http://annamarialarsson.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0