påskafton

påskafton!påskafton!

Dagen innnan hade jag vikt små kaninservetter som mamma dukade med på påskafton, såhär fint blev det! 

påskafton!

Och så skrev jag alla gästernas namn på äggen. 

påskafton!

Dags för påskmat! 

påskafton!påskafton!påskafton!

Sill, ägg, lax, vörtbröd, påskmust = mmmmm. 

påskafton!påskafton!

Min moster Monne. 

påskafton!

Kusin Frida. 

påskafton!

Annika. 

påskafton!

Arne. 

påskafton!

Så sjukt gott! 

påskafton!

Dags att picka ägg. 

påskafton!påskafton!påskafton!påskafton!

Lätt att gissa vem som vann med det leendet. 

påskafton!påskafton!påskafton!

Fina pappa. 

påskafton!

Och mamma. 

påskafton!påskafton!

Och så avslutade vi med en påskbakelse! 

Kommentarer
Postat av: ISA

men guuu så fint ni/du gjort det. Riktigt påskigt må jag säga :))

2015-04-15 @ 23:01:45
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0