pasta carbonara och solnedgång i Tomelilla.

fredag i tomelilla

I fredags hoppade jag och Alice på tåget till Tomelilla vid lunchtid för att hänga med min mamma hela dagen. Vi började med en långpromenad i Kronoskogen och på eftermiddagen sprang jag ju 5 km på löparbandet! Så jävla grymt, om jag får säga det själv. På kvällen lagade jag pasta carbonara efter sandra beijers recept (→ länk) plus champinjoner. 

fredag i tomelilla

Det smakade ljuvligt som ni förstår. 

fredag i tomelillafredag i tomelilla

Mamma skrek (ja, skrek) att jag var tvungen att komma ut och fotografera solnedgången, så då gjorde jag det. Tur var väl det, för den var ju fantastisk. Så himla fin dag! På lördagen åkte jag till Ängelholm för att titta på Skånedrill hela dagen, och var inte hemma i Malmö förrän klockan nio på kvällen. Var slut som artist och sov till tolv dagen efter. Mycket bra helg! 

Kommentarer
Postat av: ISA

den där pastan ser ut som från en restaurang.. grymt. mästerkocken du.

Svar: meh, tack! vilken komplimang! :)
Sandra Berg

2015-04-30 @ 22:36:54
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0