sometimes all you need it 20 seconds of insane courage and I promise you something great will come of it.

bildkällor via pinterest

Hej från tjejen som har varit ledig sedan i torsdags, men ändå inte fått ihop något blogginlägg på hela helgen. Jaja, ni har säkert klarat er ändå. Jag har iallafall tagit det superlugnt, kollat på tusen filmer, druckit rödvin med två favoriter, spelat in podcast, bokat flygbiljetter till Paris och känt mig väldigt inspirerad. Här är några saker som händer i veckan: 

→ Jag ska ha två bröllopsmöten, ett med ett potentiellt brudpar och ett planeringsmöte med årets första brudpar som gifter sig 1/5!
→ Träningsveckan innehåller balett, badminton och minst en löptur utomhus. Hade utomhuspremiär igår och det var så mycket jobbigare att springa ute än på ett löparband. Gah. Men nu är det inte många veckor kvar till vårruset så det är bara att bita ihop. 
→ Annars ska jag gå två dagar i skolan, titta på twin peaks med Linnea, fotografera körsbärsblomor och dricka bubbel på lördag. 

Ps. Så orimligt pepp på att se säsongspremiären av Game of thrones ikväll. 

Kommentarer
Postat av: ISA

Vilka underbara bilder, får så mycket inspo till livet av sånt :) och härlig tid du har framför dig! :)

Svar: vad fint, samma här! :) ja verkligen!
Sandra Berg

2015-04-13 @ 19:09:57
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0