hundar och solnedgångar

Hundvakt

Min lördag började med bröllopsfotografering av ett vackert brudpar under deras vigsel och en porträttfotografering nere vid havet. Det var magiskt. På kvällen körde jag mina föräldrar till en fest och sedan åkte jag ut till min bror (som också var på fest) för att vara hundvakt till lilla Sam. Eller ja, han är inte jätteliten längre. Han växer så fort nu. 

Hundvakt
Hundvakt

Vi kastade boll utomhus och jag lyckades med konststycket att kasta upp den på garaget (tidigare har jag kastat upp en leksak i ett stort träd). Men vi hittade en annan och Sam sprang glatt och hämtade den. 

Hundvakt
Hundvakt

Alltså jag orkar på riktigt inte hur söt han är. 

Hundvakt
hundvakt
Hundvakt
Hundvakt

Kolla så stor han har blivit!

Hundvakt

<3

Hundvakt
Hundvakt

Sedan gick vi in och hängde lite med katten också. 

Hundvakt
Hundvakt

Två gullon. 

Hundvakt

Himlen färgades rosa och vi hade det mysigt tills vi skulle hämta mina föräldrar sent på kvällen. 

Kommentarer
Postat av: ISA

hoppande hundar med öronen som studsar är bland de allra sötaste bilderna <3

2015-08-15 @ 19:39:09
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0