söndagslistan

Midsommar på Jägershill!
 
Bäst i veckan hittills
Fredagskvällen och sista dagen på Malmöfestivalen. Hade en så sjukt bra kväll med två av mina absoluta favoritpersoner. Dessutom kramades jag med Markus Krunegård, men mer om det när jag visar er bilder från kvällen! 
 
Sämst i veckan hittills
När någon har gjort en ledsen men den personen inte alls förstår varför. 
 
Där har jag ont
Har fortfarande lite blåsor och skavsår på fötterna efter Köpenhamn Pride förra veckan. Men så värt det. 
 
ny spegel
 
Det tänker jag mycket på
Nya lägenheten och hur jag ska inreda den. Tänker kanske lite för mycket på det. 
 
Det klär jag mig i 
Denna veckan har jag i princip bott i ett par mjukisbrallor och en nopprig t-shirt. Kanske tur att skolan börjar snart så att jag skärper till mig på klädfronten. 
 
Nästa vecka ser jag fram emot
Min sista sommarlovsvecka! Allra mest ser jag fram emot Popaganda som jag ska gå på tillsammans med Maria, Linnea och Johanna. Jag vill se Tove Styrke, Lakso, Lorentz, Elliphant, Sabina Ddumba, Shout out louds, Mapei, Urban Cone, Beatrice Eli och Seinabo Sey. 
 
Köpenhamn med Maria!
 
Det dricker jag
Kaffe, vatten, fanta, bubbel och rosé. 
 
På måndag händer detta
Inget mer än att jag ska träna på kvällen. Tror inte det blir yoga (som jag skrev för någon dag sedan) utan indoor walking. Och så ska jag göra sista rycket med flyttpackning innan det får bli paus ett litet tag. 
 
Å på tisdag det här
Då ska jag leverera bröllopsbilder och sedan åka till Helsingborg för att se Bea Szenfelds utställning på Dunkers och kramas med Joanna! 
 Oskarshamn
 
Onsdagen tillbringas så
Packning inför Stockholm. 
 
Och mest av allt önskar jag detta
Att hösten ska bli exakt så härlig som jag föreställer mig den med äventyr, lugn och balans i en bra mix. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0