du vänder du ler du andas du tar ett kliv fram ett till mot ditt nya liv.

bildkällor via pinterest
 
Hej! I helgen har jag varit upptagen av födelsedagsfirande av min mamma, plugg och har dessutom varit utan internet. Men nu är jag tillbaka och här kommer veckoschemat som vanligt! 
 
✽ Idag börjar jag dagen med ett seminarium i skolan och ikväll kommer Maria hit för middag och podcastinspelande efter hennes jobb och så är det balett! Testade ju på contemporary förra veckan också, men det var för svårt för min del. Ändå skönt att kunna inse och acceptera det utan att känna sig ledsen. Men baletten gick bra, även om det var lite svårare än förra terminen så kändes det genomförbart och sjukt kul! 
✽ Imorgon har vi föreläsning om gudinnekult och nypaganism, hallå vad spännande! 
✽ På onsdag tänkte jag sticka till gymmet och på eftermiddagen ska jag vara barnvakt.
✽ Torsdagen ska ägnas åt att kolla på första Harry Potter-filmen för att använda det i en text jag ska skriva i skolan. Jag lovar, det är sant. Och det är awesome. 
✽ Fredagen innehåller plugg och yoga. 
✽ På lördag vill jag titta på mello med kompisar och dricka bubbel! Hoppas mina kompisar vill det också :)))
✽ Och söndag är vilodag. Längtar redan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0