instagram januari

 
2015 började med att jag åkte till Stockholm med mamma för att titta på musikalen Livet är en schlager!
 
 
Som ni vet vid det här laget så skrev jag ju uppsats över "julledigheten" (ledighet? pff) och i början av januari gjorde Linnea mig sällis på biblioteket. Förutom att plugga drack vi kaffe ur fina muggar <3
 
 
En onsdagskväll drack jag vin med Linnea och Anna. 
 
 
Livet som en hund och ett besök på Green matmarknad med Joanna. 
 
 
Snö och chiabröd. 

 
Tulpaner och en grön smoothie. 

 
Förra veckan drack jag cappuchino för första gången! Det var asgott. Samma eftermiddag styrde jag upp livet när jag satt barnvakt. 
 
 
Och avslutningsvis, en kvällsfika och en acaibowl till frukost förra veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0