oasen

oasen

I lördags mötte jag upp Linnea, Maria och Anna på förmiddagen utanför trollets loppis som ligger supernära där jag bor. En loppis som köper upp dödsbon och gömmer säkert många skatter. Jag hittade dessvärre ingenting denna gången, men tänker att en får rota lite mer och ha tålamod för att hitta fynden. Efteråt cyklade vi till Oasen, som ligger vid Caroli, för att kika på växter. Jag kom därifrån med tre stycken! 

oasen

En liten murgröna till krukan jag köpte på House of Rym i Stockholm. 

oasen

Samt en stor fikus och en garderobsblomma som ska vara supertålig (= bra till en som ej äger några gröna fingrar). 

oasen
oasen

Mycket nöjd! Att det kan vara så roligt att köpa växter, va. Billigt var det också förresten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0