olsson & gerthel

olsson & gerthel

För några veckor sedan besökte jag en av mina favoritaffärer Olsson & Gerthel för att köpa de sista sakerna för mina julklappspengar. Detta är vad jag köpte! 

olsson & gerthel

Ett timglas från House Doctor. 

olsson & gerthelolsson & gerthel

Ett City Trivet underlägg i modellen Paris. Så förtjust i dessa och skulle vilja ha det i modellen Malmö också. 

olsson & gerthelolsson & gerthel

Och slutligen en Diamond Lights halogenlampa! Som jag har längtat, men inte kunnat motivera ett köp förrän nu. 

olsson & gerthel

Så himla fin. 

olsson & gerthel

Den åkte upp direkt i min lampskärm från Lagerhaus ovanför soffbordet. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Sandra! En fråga: HUR kom du fram till att det var just lärare DU ville bli? Hur gör en när en bestämmer sig, när det finns så mycket och allt (eller kanske ingenting) känns kul? Jag är snart 20 år och vill så gärna komma på "vad jag ska bli", men har så oerhört svårt för att fatta beslut. Skriver det här till dig för att jag tycker du verkar så genomsnäll och klok och kanske har något bra tips på hur en kan tänka i allt det här. :) Och om så inte är fallet så gör det såklart ingenting, du är toppen ändå! Men tänkte ge det ett försök åtminstone! Ha det så bra <3

Svar: Hej Hanna! Tack för din fina kommentar! Jag känner att din fråga förtjänar mer utrymme i nästa veckas podcast, är det okej om du får svaret där? Hojta ifall du inte lyssnar på podden så skriver jag såklart ett svar här också! <3
Sandra Berg

2015-02-16 @ 19:41:41
Postat av: Hanna

Åh va roligt, det blir hur bra som helst!:) Tack så mycket!!

2015-02-17 @ 09:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0