this is my happy place

this is my happy place

Tänkte visa er tre nya saker! Först ut är denna textilbonaden från Lagerhaus som jag fick av min fina mamma i alla ♥-dag present! Gulligt va. 

this is my happy place

Tycker om den så himla mycket och tänker att mitt hem är just det, my happy place. Där jag samlar kraft, får inspiration och nödlandar emellanåt. 

nya väskor

Och så har jag två nya väskor också. Denna köpte jag för ett tag sedan för de sista julklappspengarna, en vinröd Kånken. Är så kär i denna färgen. 

nya väskor
 
Denna finfina tygpåsen fick jag av Maria för några helger sedan, bara sådär! <3 Världens bästa kompis och bästa tygpåsen everrr. Från Faggot Apparel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0