you have the same amount of hours in a day as beyonce.

bildkällor via pinterest

Hej februari och ny vecka! Så skönt att januari är över ändå, och det nya året är igång ordentligt och så. Om det bara kunde bli lite mindre kallt så skulle jag vara hur nöjd som helst. Såhär ser min vecka ut: 

- Idag ska jag, förutom plugga (obs det gäller typ varje vardag, alltså att jag pluggar utan att jag skriver det här), åka till Busfabriken med Anna och Storma och ikväll drar baletten igång igen! Äntligen. Vi ska börja på en fortsättningskurs och det ska bli svinroligt. Ska också testa på contemporary efteråt, men får se om jag fortsätter beroende på svårighetsgraden! 
- Tisdagen innehåller hemmaplugg, tvätt och förmodligen en tur till gymmet. Både på måndagen och tisdagen ska jag förresten också mata min kusins katter (som bor i samma byggnad som jag, hur liten är världen hallå). Får. ej. glömma. detta. (Därför skriver jag det här också, fastän det inte är särskilt intressant för er att veta) 
- På onsdag har vi föreläsning i skolan om västerländsk esoterism, spännande! 
- Torsdagen och fredagen är oplanerad förutom ett yogapass som får inleda helgen. 
- På lördag kommer min mamma till malmö och vi ska hänga hela dagen och sedan hänger jag med henne till Tomelilla för att sova där. Dagen efter fyller hon år och det ska vi såklart fira! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0