5-listan

malmöfestivalen onsdag!
 
5 saker jag brukar säga
- Hallå ellerrrrr (på göteborgska)
- Yolo (som hälsningsfras)
- Yellow (som hälsningsfras)
- Det var det sjukaste jag har hört
- Helvete
 
5 saker jag brukar tänka
- Jag är så trött att jag dör
- Varför är jag alltid trött?
- Varför är det så lätt att ställa in träning?
- På morgondagen
- Jag är grym på detta/jag suger på detta
 malmöfestivalen fredag!

5 saker jag brukar drömma om nätterna
- Att jag faller
- Att jag ska resa iväg någonstans och det blir svinbråttom att packa
- Att jag har glömt något 
- Att jag är oförberedd
- Att jag står inför massa folk naken

5 saker väldigt få personer vet om mig
- Jag har problem med min hårbotten men det är inte så farligt om jag sköter om den
- Jag tycker inte om att vara i centrum
- Jag har tagit bowlinglektioner 
- Jag var så nära att ta ett grönt kort i golf men orkade inte gå färdigt en hel runda
- Jag tycker att jag sjunger ganska okej

nyårsafton!

5 saker jag älskar att göra
- Sova
- Gå på bio/se på film
- Dricka vin och äta middag med vänner
- Planera
- Träna med kompisar

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
- Åka till Paris med Maria
- Åka till London och gå på Harry Potter-utställningen
- Träffa bebisen i Annas mage
- Åka på studieresa till Auschwitz
- Att jag har 100 000 följare på Pinterest, bara för att

onsdag i paris

5 saker jag beställer utomlands
- Vin till lunch
- Dyra frukostar
Drinkar under Happy hour (ok, det har hänt en gång)
- Kaffe
- Vegetariskt 
 
5 saker jag saknar i min garderob
- En lång skjorta i vitt, svart eller mönster
- Fler strumpor som är hela
- Fler fina trosor
- Glittereyeliner
- Ett vitt nagellack som är bra
 måndag
 
5 saker som doftar underbart
- Sköljmedel
- Bensin
- Kaffe
- Alice's mage
- Korv i bröd

5 saker jag vill bli bättre på
- Att göra saker direkt
- Att pyssla
- Att fotografera
- Att skriva
- Att läsa på engelska

köpenhamn med mamma!
 
5 saker jag skrattar åt
- Hanapee´s otroliga podcast
- Värvet-intervjun med Magnus Härenstam
- Alice
- Roliga djurklipp
- Gilmore Girls
 
5 saker som gör mig till mig 
- Att jag på många sätt är allt eller inget 
- Mitt behov av sömn
- Min kärlek till nästan alla djur
- Mitt kontrollbehov
- Min tidsoptimism

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0