att möblera om

nya saker på byrån

Ett av mina nyårsmål är att möblera om oftare, och förra veckan började jag göra just det på en byrå med massa nya saker. Nu ska vi kika på resultatet! 

nya saker på byrån

Nu hänger där tre valar som jag har köpt i Haybutiken i Köpenhamn. 5:-/styck på barnavdelningen = perfekt. 

nya saker på byrån

Från samma butik kommer denna ljusstaken som jag fick av min mamma i julklapp. Älskar'en. 

nya saker på byrån

Av samma fina mamma har jag fått denna blomman. 

nya saker på byrån

Som står på ett ljusfat i granit som kommer från Lagerhaus. 

nya saker på byrån

Bakom blomman till vänster står två lådor från Netto (!) som jag också fick i juklapp, och i dem har jag smycken. 

nya saker på byrån

Och till sist, på lådorna står en lampa från Lagerhaus och en liten robot som jag köpte på Bolia för några månader sen. Är mycket nöjd med resultatet, med lugna och harmoniska färger!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Så fint och lagom med lugna fina färger!

2015-01-14 @ 07:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0