bra saker under veckan.

▲ långa kramar med Joanna
▲ chips med dipp mitt i veckan med Anna som sov över och gjorde en vanlig onsdagskväll betydligt mysigare och bättre
▲ i torsdags såg vi filmen Ghandi i skolan och jag tyckte om den fastän den var tre timmar lång
▲ jag har börjat löpträna inför vårruset i maj 
▲ bastun efter gymmet i onsdags
▲ jag har lämnat in den slutgiltiga versionen av uppsatsen och behöver (förhoppningsvis) inte titta på den igen
▲ Beyoncés album platinum edition som jag inte kan sluta lyssna på
▲ dans dans dans på KB fram till halv fem i lördagsnatt
▲ badminton med två favoriter 
▲ ett besök på Green Matmarknad aka foodheaven
▲ framtidsplanering med Maria
▲ att skratta så att jag får hicka tillsammans med mamma
▲ tusen avsnitt Gilmore Girls
▲ bubbel
▲ att inleda helgen med ett yogapass 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0