en fredag i lund och podcastinspelning på kvällen.

lund med mamma!

I fredags mötte jag upp mamma i Lund och vi började med att titta på fina muggar. Visst är dessa muminmuggarna fina? 

lund med mamma!

Vi var kaffesugna så vi tog en kopp direkt. 

lund med mamma!

Och sedan gick vi i massa affärer. Jag fastnade inne i en pappersaffär. 

lund med mamma!lund med mamma!lund med mamma!lund med mamma!lund med mamma!lund med mamma!

Kan gå hur länge som helst i sådana affärer. 

lund med mamma!lund med mamma!lund med mamma!lund med mamma!lund med mamma!

Fina saker inne på Meloa. 

lund med mamma!lund med mamma!

Fick lite vårlängt av dessa blommorna. 

lund med mamma!

På Ebbas skafferi åt vi varsin macka, jag tog en med chevré, honung och valnötter. OMG vad gott. 

lund med mamma!

Citronkladdkaka till efterätt. 

lund med mamma!

På kvällen gick jag och Maria på yoga och efteråt hängde vi hemma hos mig för podcastinspelning, bubbel, chokladmacarons och mys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0