happiness is here to stay.

bildkällor via pinterest
 
Bonjour! Här kommer veckoschemat: 

- Idag har jag skola mellan 8.15-9 och resten av dagen innehåller tvätt, plugg och skivstång intervall! Måste också styra upp planering för distanskursen jag går, känner inte riktigt att jag har koll på läget om en säger så. 
- Imorgon ska jag möta upp Emelie på gymmet på morgonen (är mycket spänd på hur mycket träningsvärk jag har sedan kvällen innan och på hur mycket jag lär ha efter Emelies hardcore träningspass) och efteråt ska vi till Monki och sedan äta lunch på Green Matmarknad! Vilken pangtisdag. 
- På onsdag har vi föreläsning om new age och nyreligiösa rörelser, kul! 
- Torsdagen ska förhoppningsvis innehålla både besök av Anna och Storma och ett biobesök med Maria på kvällen för att se Filip och Fredriks dokumentär! 
- På fredag blir det plugg, yoga och förmodligen poddinspelning med Linnea som gäst! Och bubbel. Fredagar är alltid lite bättre om de innehåller bubbel. 
- Helgen innehåller släktkalas och inget annat planerat, men den brukar gå i ett vansinnigt tempo ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0