you're a diamond, dear. they can't break you.

bildkällor via pinterest

Veckoschemat är tillbaka och här för första gången 2015! Härligt. Jag går runt och lallar i någon slags konstig halvledighet (sovmorgon, sena filmkvällar och inga rutiner överhuvudtaget) utan schemalagda lektioner i skolan men har haft en del att göra med uppsatsen. Men vet ni vad, igår skickade jag in den! Så galet att jag skrev 20 sidor ändå, under julledigheten där fokus lätt hamnade på annat om en säger så. Nåja, nu kikar vi på hur denna veckan ser ut istället. Känns som den första riktiga och normala veckan på evigheter. 
 
- Idag ska jag cykla ner i stan och göra tusen ärenden. Phue. Ikväll ska jag laga vegetarisk lasagne och så kommer Maria hit för att spela in veckans podd! 
- Imorgon ska jag läsa igenom den texten jag ska opponera på noggrant och förhoppningsvis bli klar med det. På kvällen ska jag på yoga! 
- På onsdag lär jag väl fortsätta med opponeringen eftersom jag tror att allting går fortare än det faktiskt gör. 
- Torsdagen ägnas åt opponering i skolan hela dagen. 
- På fredag åker jag till Tomelilla för att träna med Gitta och på kvällen ska vi fira min brors födelsedag! 
- På lördag åker jag hem igen och på kvällen har Maria examensfest! Då är hon färdigutbildad socionom och det ska såklart firas med dunder och brak! 
- Och på veckans sista dag tänker jag inte planera in ett dugg för det är min sista lediga dag innan vårterminen drar igång veckan därpå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0