emotionally stable as an ikea table

bildkällor via pinterest
 
Den senaste tiden har jag firat midsommar, haft en stor födelsedagsfest med mina föräldrar, fått extremt fina presenter, åkt till ett stekhett Paris, fotograferat en möhippa och gosat med en hundvalp. Allt det där ska ni få se mer av, inom sinom tid. Från och med idag och fram till torsdag ska jag gå på bröllopsworkshop för Emelie Ohlsson i Malmö och på lördag är det dags att fotografera bröllop igen, därmed finns det inte supermycket tid denna veckan heller för att fylla denna bloggen med inlägg. Men jag blir så glad varje gång jag ser att ni fortfarande är några som läser, trots att det är ganska tyst här emellanåt. Det är fint. 

Vad jag vill göra när jag har mer tid: 
→ äta vattenmelonsallad 
→ rensa och städa lägenheten
→ göra egen glass
→ lyssna på sommarprat
→ marathonkolla en ny serie
→ tvätta fönstret (har bara ett)
→ vara uppe sent och kolla på film
→ äta rabarberpaj
→ känna på havet
→ gå på bio 

Lär väl bara hinna hälften, men det är ok. Hoppas ni har det himla sommarfint! <3 

Kommentarer
Postat av: Mamma

När du kommer hem nästa gång skall jag bjuda dig på vattenmelonsallad och rabarberpaj😊

Svar: Låter toppen! <3
Sandra Berg

2015-07-06 @ 15:35:46
Postat av: ISA

jag fortsätter minsann kika in här för tycker dina inlägg ger så himla bra feeling! mysiga du! ha en kalasbra sommar nu och hoppas du hinner njuta lite <3

Svar: Så fint! <3
Sandra Berg

2015-07-06 @ 19:38:49
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Emelie

Jag är skyldig dig ett biobesök! 😁

Svar: Just ja! Vi får gå snart! :)
Sandra Berg

2015-07-06 @ 19:47:41
Postat av: maria

jag vill också gå på bio och känna på havet!

Svar: Vi gör det!
Sandra Berg

2015-07-08 @ 09:00:16
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0