Sam

Första bilderna på Sam

Min bror har skaffat en ny hund! En liten labradorvalp som heter Sam. 

Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam

Jag träffade honom första gången helgen efter jag kommit hem från Paris och en kan väl lugnt säga att det var kärlek vid första ögonkastet. Var beredda på en bildbomb!

Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam

ALLTSÅ KOLLA VAD GULLIG HAN ÄR. Dör. 

Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam

Han och Alice busade loss. 

Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam

Alice, som älskar att bli jagad, var extremt nöjd. 

Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam

Alltså jag dör på att mina föräldrar har köpt en liten bebispool till hundarna. 

Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam

När valpar blir akuttrötta <3

Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam

Efter lite vila var det full fart igen. 

Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam
Första bilderna på Sam

Har jag nämnt hur mycket jag älskar hundar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0