åh nyponbuskar nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar

måndagmåndagmåndagmåndag

Fyra måndagsbilder som får representera veckostarten efter en fantastisk helg. Idag har jag plockat blommor från en nyponbuske på morgonpromenaden, redigerat bröllopsbilder, tagit det lugnt (det har uppenbarligen Alice också gjort), lyssnat på Little Jinders "Random folk" tusen gånger och sniffat på pionerna jag fick av morfar i lördags. Pionerna hade han plockat i sin egen trädgård, det drömmer jag om att kunna göra någon gång i mitt liv. 
 
Det ligger en magisk vecka framför mig. På torsdag fyller jag år och ska fira både med mina föräldrar och några fina personer på kvällen. Dagen efter är det midsommarfirande och jag är förväntansfull och glad. Jag har upplevt många fina stunder i helgen och det ligger många fina stunder framför mig. Och just nu, i mitt hem i min bästa stad Malmö med en sovande hund i soffan och Les Miserablés på tvn, kan jag inte känna mig annat än nöjd. Tack livet, vad generöst du är mot mig. 

Kommentarer
Postat av: ISA

pioner är ju faktiskt så så fint! jösses, jag har blivit intresserad av blommor :O

2015-06-16 @ 15:41:36
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0