easy like sunday morning

bildkällor via pinterest
 
Måndag efter en fantastisk långledighet och jag har både firat födelsedag, midsommar, varit på söndagsloppis och fikat med Maria. Och tagit det väldigt väldigt lugnt och plöjt serier långt in på natten. Ljuvligt! Idag klipper jag podcast, redigerar de sista bilderna från senaste bröllopet jag fotograferade och försöker få ihop en spotifylista som funkar både för personer i min ålder och personer i mina föräldrars ålder. Det sistnämnda är något av en utmaning.
 
Veckan bjuder på picknick och konsert med Naomi Pilgrim i Pildammsparken (Sommarscen Malmö), Österlenroadtrip och en sjudundrandes födelsedagsfest tillsammans med mina fina föräldrar! Kan ju inte annat än bli en fantastisk vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0