you will be lost you will be alone you will change

bildkällor via pinterest

Äntligen en måndag utan någon stress i kroppen. Som jag har längtat efter en sådan start på veckan! Detta blir första riktiga veckan på sommarlovet och jag känner mig lugn, harmonisk och inspirerad. Jag tänker verkligen försöka vara snäll mot mig själv den här sommaren, känna efter och njuta. Äta färska bär så ofta som möjligt, titta på film mitt på dagen, lyssna på sommarprat i solen och andas. Gå på picknickar, dricka vin mitt i veckan och tacka ja till äventyr. Ta det lugnt och carpa så mycket som möjligt, så att jag är utvilad och pepp inför hösten sen. Denna veckan innehåller bland annat: 

→ Redigering av dop och bröllopsbilder. Nu har jag inte hunnit föra över bilderna från bröllopet än och har därmed bara sett dem på kameran, men jag är i stort sett säker på att bilderna blev magiska. Längtar tills jag får visa brudparet (och er)!
→ Ikväll kommer Maria för middag och poddinspelning, och efteråt ska vi på utomhusyoga i Pildammsparken! 
→ På torsdag ska jag på lägenhetsvisning! Är nummer nio i kön så lär inte få den, men tänker att det kan vara bra att börja gå på visningar ändå. Vill ju så småningom flytta till någonting större, men det är absolut ingen stress. Så länge jag hittar något innan jag har slutat plugga om två år (bor just nu i en studentlägenhet), vilket ändå känns rimligt! 
→ I helgen ska jag på födelsedagsfrukost på lördag i Trelleborg och fira min födelsedag lite i förväg tillsammans med familjen genom att äta brunch på söndagen! Och så ska jag göra en superläskig sak på lördag eftermiddag, men det avslöjar jag inte förrän jag vet om det går vägen hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0