bokrea

bokrea och dardel

Jag försöker spara alla pengar jag kan till sommaren, men kunde inte låta bli att beställa för åtminstone en hundralapp på årets bokrea. Att få paket med böcker på posten är definitivt en av mina favoritsaker i denna värld. 

bokrea och dardelbokrea och dardel

Det blev fyra böcker! 

bokrea och dardel

Har bestämt mig för att läsa alla Harry Potter böcker på engelska också, så när jag såg att dessa kostade 15:-/styck blev jag glad! Försöker hitta alla andra i samma omslagsserie, men har hittills inte sett dem någonstans. Någon som vet var en kan köpa dem?

bokrea och dardel

Och så hittade jag två andra som jag har kikat på tidigare. Steglitsan av Donna Tart och Inte helt hundra av Caroline Hainer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0