Källan

 
Jag har något roligt att berätta för er! Från och med idag är det jag som sköter sociala medier för intervjupodcasten Källan

Källan är en podcast som görs av gulliga Sandra Lundin (som skriver bloggen atilio). Varje vecka intervjuar hon en gäst som är inspirerande på något sätt, och hittills har bland annat Sandra Beijer, Flora Wiström och Frida Vega Salomonsson varit gäster. För någon vecka sedan läste jag på hennes blogg att hon efterlyste en assistent som kunde hjälpa till med sakerna runtomkring själva podcasten, så som uppdatering av sociala medier och så småningom klippning av podden. 

Min ambition är att facebooksidan (och så småningom instagramkontot) ska vara en härlig förlängning av podcasten. Där jag hintar om framtida gäster, lägger upp rykande färska avsnitt, delar med mig av vad jag själv inspireras av och interagerar med poddens lyssnare. 
 
✂ Gå in och gilla Källan på Facebook!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0