på mitt köksbord.

hortensia och köksbordet

Såhär ser det ut på mitt köksbord just nu! 

hortensia och köksbordethortensia och köksbordet

Mitt älskade underlägg från Svenskt Tenn. 

hortensia och köksbordethortensia och köksbordet

För två söndagar sedan besökte jag och mamma den nya H&M home butiken i Malmö och där köpte jag denna fina krukan i mässing. Mamma hade gett mig en hortensia tidigare på dagen, och den blev himla fin i den nya krukan!

hortensia och köksbordethortensia och köksbordethortensia och köksbordet

Den lilla skålen i mässing är också från H&M home. Så sjukt fin butik, besök den om ni är på det vanliga H&M på Gustav Adolfs torg! 

Kommentarer
Postat av: ISA

åh, så tjusigt! tänk att en blomma kan göra allt så fint med :) extra touch liksoM!

2015-05-14 @ 16:39:00
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0